kajsasliv99

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 15 november 2014 21:40

Hejsan!

Har precis kommit hem och detta må vara en av de bästa dagarna i mitt liv.
Började dagen med att fixa i stallet och Joppe var sådär jätte gosig! Sen åkte jag mamma Jennifer och Jennifers mamma till Örebro, kvinnersta. Där var det ju öppet hus. Vi gick runt på skolan och fick information om de olika linjerna, vi fick se massa djur och fick fika;)
Det var även en hopptävling på gång så vi stannar och såg på den ett tag. Sedan åkte jag o mamma vidare till marieberg. Där åt vi McDonalds och kolla runt i lite affärer. Vi fortsatte att åka runt i Örebro o kolla runt i affär:)
Fick med mig 2 jeans, ett par mjukisar och en tjockare tröja:) kanon bra!
Sen drog vi hem och tog in hästarna och gav de hö o så. Efter det kom Emelie och hämtade mig med mopeden. Vi åkte runt handla många timmar i degerfors och ja,överallt haha! Första gången jag åkt moped med:) det var roligt! Så nu har jag kommit hem och ska strax sova, imorgon ska jag ta en tur med Joppe och sen får vi se vad dagen erbjuder:)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards