kajsasliv99

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 1 november 2014 22:01

Hejsan!

Dagen har sprungit iväg med mpnga händelser. Red Joppe på förmiddagen och han gick hur bra som helst. 2 dagar i rad har han varit perfekt! Blir så glad, imorgon tar vi bara en skritt runda. Fast regnar det får han ledigt;)

Sen runt 16:00 ungerfär låg jag i sängen o bara chokladen lite liksom. Hörde en ambulans och kollade ut genom fönstret. Det är ju inte varje dag man ser när ambulanserna åker sådär firt liksom. Men jag såg att den stannade precis utanför huset. Trodde ju i första hand att någon höst rymt o blivit påkörd eller att nån granne mådde dåligt. Fick syn på att en bil låg i diket upp o ner efter en stund.
Pappa var redan ute och kom in för att berätta vad som hänt för oss. Bilen hade kört över våra brevlådor, sedan soptunnor och sen voltat ner i diket.
Hemskt! Det var kaos utanför och jag fick vänta 2 timmar innan jag kunde hämta hästarna (dom är på andra sidan vägen) ja Gud! Det kommer ju förmodligen stå i tidningen på måndag men här fick ni veta lite iallafall. Men jag tror ite personerna som satt i bilen blev skadade så allvarligt, vilket var tur!

Nu ska jag sova och hoppas på att vädret blir bra till imorgon:)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards