kajsasliv99

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 11 september 2014 20:50

Hej på er!

Bestämde mig för att fortsätta blogga ändå. Känner mig hemma på denna blogg och tappade så många lösare på min förra. Tycker ju det är roligt när folk läser det jag skriver haha:')
Men det som har hänt under denna tid är väl..

Joppe har åkt bort och håller på att bli skolad. Han kommer hem om nån vecka och stallet vi bygger på börjar bli klart. Det är iallafall så klart att vi kan ta in hästarna om det skulle behövas.

Vecka.42 har vi prao, och jag har redan fixat en praoplats. Kronhallen i Degerfors! Haha det skulle tydligen bli lättare att få sommarjobb om man var där så jag passa på.

Imorgon firar jag min 15:e födelsedag! Hipp hipp hurra! Älskar att fylla år för då är alla sådär extra snälla!

Politiken har stigit alla åt huvudet vilket ni inte missat antar jag. Såklart det är spännande att se vem som ska styra vårt lilla land men lite överdrivet är det nog. Skyltar överallt o hela Facebook är spammt.

Ja det är väl det viktigaste som hänt under denna tid, eller ja det är det jag kommer på! Uppdaterar imorgon så sov gott hörrni

Kajsa

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards