kajsasliv99

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 1 juni 2014 20:10

Kan inte sluta skratta åt denna bild och förstår inte riktigt hur det är möjligt :')

Av Kajsa Gottfridsson - 1 juni 2014 20:09

Hejsan alla glada människor:)

Förstår ni att det är sommarlov nästa vecka? Det har iallafall inte gått in i mitt huvud än:3 har ändå ganska många saker att göra i sommar. Sommarjobbet , Ullared, träna och bara lata mig såklart! Allt blir så mycket bättre på sommaren. Allas humör ändras och allt är bara underbart. Snart har halva tiden på året gått. Förtår inte vad som händer med tiden. Allt går bara fortare för varje dag tycker jag.

Spenderade denna fina dag med Emelie. Vi fotade och red och umgicks med de så ponnysarna i hagen:) bilderna kommer som sagt ut så fort jag fått de.

Imorgon och på tisdag blir det dock ingen ridning:( Joppe ska få spruta och veterinären kommer och ska fila ner hans baktänder. Låter han vila tisdagen så han blir "bättre" på onsdag. Tror jag skulle till kyrkan på tisdag med.

Av Kajsa Gottfridsson - 1 juni 2014 09:25

Hej:)

Vaknade för en stund sen och har sovit jätte bra:) igår red jag en sväng på Joppe på morgonen innan jag gick till stallet för att hjälpa till med ridskolan. Red charlie på banan och sen red jag ut en ganska så lång sväng på kossi:) senare på eftermiddagen kom Emelie hit och ja, hon har sovit över här. Vi tog en ridtur igår kväll och longchera lite på banan:) fotade lite med så om de vart några bra bilder kommer dom upp så fort som möjligt:)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards