kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 28 juni 2014 21:58

Hejsan:)

Har slarvat med bloggningen känner jag.. Har inte ridit på 2 dagar så har inte haft något att skriva om. Vädret har varit kast så har inte hittat på så mycket. Har ju varit iförsamlingshemet och igår satt jag i en kisok halva dagen. Idag har jag handlat sovit och packat. Imorgon åker jag på läger och kommer hem på torsdag. Ska lägga upp bilderna ifrån lägret då :) men ha det så bra tills dess!

Ni kan ignorera mina grimarsen på alla bilder.

Av Kajsa Gottfridsson - 25 juni 2014 20:50

Tänkte ta och berätta om den lilla hemligheten jag haft nu. För ett tag sedan bestämde vi oss för att vi skulle bygga stall. Ja det är sant. Om några veckor/månader har jag ett helt eget stall. Känns otroligt att just jag fått den chansen. Först får jag en helt egen häst , sen ska jag få 2 till och nu ska jag få ett stall. Ni som inte är intresserade av hästar förstår kanske inte vilken tur jag fått. Ni förstår kanske inte vilken jobb och hur mycket pengar saker kostar. Men jag må vara den lyckligaste på jorden.

Av Kajsa Gottfridsson - 25 juni 2014 20:43

Så nu har jag fixat och känner mig nöjd över hur bloggen ser ut. Det tog en väldans tid men det var det värt:)
Ska börja skriva om hemligheten nu så håll ögonen öppna ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 25 juni 2014 19:52

Hejsan :)

Idag spenderade jag dagen i kyrkan med konfirmanderna och annat folk. Vi hade en slags vandrig i själva kyrkan och ja, det var helt okej.

Har fått bilderna av Jennifer som hon tog när jag red. Blev riktigt bra förutom att jag gjorde grimarsen på alla:') ska se om jag har tid att fixa klart så jag blir nöjd med hur bloggen ser ut snart.

På söndag ska jag åka på läger till torsdag så kommer inte att blogga någonting dom dagarna eftersom det inte finns något internet där.

Här är 3 av bilderna

Av Kajsa Gottfridsson - 23 juni 2014 20:21

Halloj!

Spenderat dagen med Jennifer. Jag red Joppe på banan och hoppade lite små hinder. Jennifer fick prova rida han lite med. Senare på kvällen tog vi en promenad med han i grimma o grimskaft bara:) han var jätte duktig i hoppningen och vi hoppade ungerfär 30-40.

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juni 2014 23:00

Halloj:)

Emelie sov ju här och vi va fram till klockan 14:00 ungerfär. Red i ridhuset på förmiddagen och vi bestämde oss för att trava över bom så han skulle få lyfta lite på benen. Han tycker det vr lika roligt som mig så vi plockade fram och gjorde ett litet hinder på 20-30 cm. Han hoppade kanon bra i galopp och han gillade det med. Jag tycker att hoppning är bland de roligaste som finns så vi kommer nog träna en hel del. Hoppas på att vi kan ha hoppat 50-60 då sommarlovet börjar närma sig slutet

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juni 2014 21:16

Hejsan på er!

Som ni nog ser har jag bytt bilder på bloggen och så. Blev inte som jag tänkt så ska göra om. Kommer inte göra det idag eftersom jag har suttit och försökt samarbeta med datorn ganska länge nu. Det blev massa krångel o jag orka helt enkelt inte.

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juni 2014 05:37

Jamen hallå!:)

Lite väl tidigt idag men Emelie och jag frös så vi gick in. Igår red vi Joppe i ridhuset runt 16:00-17:00 tror jag. Han gick ganska bra, lite små missar han gjorde här o där. Så skönt att han blivit bättre i ridningen. Försökte bara få honom mjuk och att han skulle vara stäld och att han skulle gå på tygel igår. Inget speciellt. Imorgon ska jag rida på morgonen/kvällen och sen ska en kille som heter Janne komma för att fixa med den där lilla hemligheten. Vi ska hjälpa honom för det kommer bli mycket bära o så.

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards