kajsasliv99

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 17 maj 2014 22:02

Halloj! Har nog haft en av de bästa dagarna på länge idag! Gick till stallet på förmiddagen där jag träffade Alwa. Och vi fixade charlie och sen raka vägen ner till ridhuset. Hopptävlingen skulle ju vara där. Men ja jag var sjukt nervös och fattade typ inte banan men när jag startat och charlie kom iväg i galopp blev det bättre. Rev inga hinder och vi var snabbast av alla:')
Gick verkligen hur bra som helst fast när vi skulle få rosetter hade dom bara delat ut lite hur som helst så jag fick en jätte liten grön rosset som det stog 5 plats på.. Red Joppe efter tävlingen och han vad hur mjuk och fin som helst:') har verkligen haft en super dag och om ni vill se videon ifrån när jag hoppa så finns den på videofyme. Jag heter Kajsa774 där så kolla gärna in den:)

Ovido - Quiz & Flashcards