kajsasliv99

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 17 april 2014 16:59

Hej:)

Har spenderat hela dagen med att sätta upp stängsel och varit hos hästarna. Ska till kyrkan om nån timme med.. Kul. Efter kyrkan ska jag och Miranda till Kronhallen vilket är roligare:)

Imorgon fyller min lillebror 10 år så vi ska firar honom. Sen ska jag till stallet med Elsa oxå. Hon ska rida så jag ska följa med:)

Tänkte berätta att på söndag kväll eller måndag morgon kommer ett speciellt inlägg. Ett inlägg om varför jag tänkte byta blogg. Men jah det kommer iallafall på söndag och ska börja fixa nya bloggen snart med:)

Av Kajsa Gottfridsson - 17 april 2014 09:08

Halloj!

Gårdagen var jätte bra:)
På förmiddagen åkte jag mamma och pappa till Granngården för att köpa lite saker. Sen runt 14:00 träffade jag Elsa i stallet och vi tog in Några shettisar för att borsta:) när vi borstat klart var klockan typ 15:30 så vi började ta in de stora och så fixade vi iordning dom för vi skulle rida lektion.
Jag hade Charlie ich han var riktigt mjuk så det gick ju ganska bra:)!
Vi tränade på övergångar mellan galopp o skritt och trav o skritt.
Gick bättre med galopperna!
Ah det var typ vad jag gjorde igår:)
Idag ska jag nu på förmiddagen fixa iordning stängsel men mamma och sen på eftermiddagen tänkte jag cykla till Degerfors :)

Skapa flashcards