kajsasliv99

Alla inlägg under mars 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 2 mars 2014 16:54

Hejsan:)

Startade dagen med att gå bort till stallet för att hjälpa till med ridlekiset:)
Kändes som evigheter sen jag borstade clint<3
Gick med första gruppen men strandade kvar nere i stallet då andra gruppen skulle rida iväg.
Ida kom bara några minuter efter andra gruppen gått så hon och jag gick ner till ridhuset och kollade då Elsa red kossi, det var en annan tjej där med som hoppade:)
Sen gick vi ner till stallet och typ fixade allt. Tog in sadlarna och sopa mm. Efter det så smörjde vi med och typ prata? Nej men umgicks helt enkelt. Har varit hemma några timmar nu utan att göra något vettigt:/
Måste verkligen plugga eftersom jag har prov till veckan men aja uppdaterar då jag har tid:)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 mars 2014 21:47

Hejsan:)

Gick ner till stallet runt 10 tiden och gjorde iordning några Ponnysar.
Fick rida Pigge i första gruppen och Gud vad han snubblade hela tiden:/
Men ja han sköte sig bra och gick på tygel hela tiden:') annars har jag faktist inte gjort något speciellt idag.

Imorgon ska jag till stallet runt 9 och börja göra iordning till ridlekiset:)
Ta fram sadlarna och börja borsta och sånt. Ska även träffa Ida en stund eftersom att hon ska rida med lite.

Men har inget mer att säga så uppdaterar mer imorgon:)

Ovido - Quiz & Flashcards