kajsasliv99

Alla inlägg under mars 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 31 mars 2014 07:25

Hej:)

Helgen har gått fort och förlåt för att jag inte bloggade igår. Men när klockan var runt halv 10 åkte jag och red Joppe:) det gick jätte bra och han var hur lugn som helst. Senare på eftermiddagen var jag på kalas hos min moster. Så ja, det var det jag gjort under helgen lite kortfattat:)

Finaste Joppe:')

Av Kajsa Gottfridsson - 29 mars 2014 18:36

Hejsan :)

Vaknade tidigt och tog en promenad med hunden:) när klockan blivit 9:00 så gick jag till stallet och där träffade jag Elsa Ida och Alwa. Red med första gruppen och vi red på utebanan:) jag som hade längtat så och eftersom som vädret var på topp passade det bra. Elsa och jag stannade kvar i stallet till 17:30 typ och gissa om vi var hungriga. Vi smörjde , städade och borstade lite på de små:) och det är i stort sätt allt jag gjort idag :)
Imorgon ska jag åka och rida Joppe på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag till Örebro med uppdaterar mer imorgon :)

Av Kajsa Gottfridsson - 28 mars 2014 20:06

Hej :)
Dagen har gått fort och efter skolan spenderade jag eftermiddagen med Elsa i stallet. Hon red och jag gick med:) vädret har ju varit helt underbart :') så det var riktigt skönt att vara ute. Imorgon ska jag till stallet runt 9 tiden och kanske rida eller så:) och på söndag ska jag rida Joppe:')
Älskade häst! Han är ju bara för goo.
Men ska typ sova nu eftersom att jag måste upp ganska tidigt imorgon så godnatt!

Av Kajsa Gottfridsson - 26 mars 2014 17:53

Hej:)

Kom precis hem från stallet och kan ju säga att det nog aldrig gått så bra att rida charlie som det gick idag. Han var helt fanstatisk! Han var lugn och gick på tygel hela lektionen. Känner mig riktigt glad :)
Vi hade ju studiedag idag med , vilket gjorde dagen ännu bättre. Har kollat på film och bakat största delen av dagen och senare på eftermiddagen var jag ju som sagt i stallet:)
Imorgon har vi dock jätte jobbiga lektioner .. Typ 2 timmar svenska på morgonen och massa annat tråkigt:(
Men uppdaterar senare!

Av Kajsa Gottfridsson - 25 mars 2014 18:47

Fantastisk himmel i kväll :)

Av Kajsa Gottfridsson - 25 mars 2014 17:04

Hejsan :)

Skolan var helt okej men älmänt lång.
På bilden började vi med våran film som vi ska göra och det blev riktigt bra:) slutade runt 15:00 och mamma hämtade mig idag. Vi åkte och red några hästar och jag har precis kommit hem nu:) det gick bra och dom var super duktiga:) ska snart klippa mig med. Kändes att det behövdes för mina toppar är slitna:/
Imorgon har vi studiedag med:))
Känns ju fantastiskt bra!
Tänkte ta lite sovmorgon och sedan kanske gå på en promenad med Totsi. På eftermiddagen ska jag rida med:) känner att jag vill ha Casir , var ett tag sen jag red honom på lektion och han blir så fin :')
Men nu ska jag klippa mig så uppdaterar senare

Kran

Av Kajsa Gottfridsson - 24 mars 2014 19:51

Hejsan:)

Skolan var väl helt okej och i slutet av "skoldagen" kom solen fram:')
Riktigt skönt och det känns verkligen som att sommaren är påväg nu.
Bara några veckor kvar till påsklovet med. Känns grymt bra att ha några dagar ledigt och har redan planerat in lite:) Emelie följde med mig hem idag och vi gjorde mat (som ni såg i förra inlägget) och sen har vi väl mest pratat om allt mellan himmel och jord.
Nu senare på kvällen tog jag och mamma oss en promenad med Totsi.
Imorgon får vi se hur dagen blir men uppdaterar mer då:)

Kram

Skapa flashcards