kajsasliv99

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 9 februari 2014 09:13

Hejsan!

Orkade inte blogga igår så tar det idag. Men iallafall så igår var jag i stallet med Elsa och Alwa:) men vi fick inte rida för blev inga hästar över så aa. Men jag var där hela förmiddagen och sen när jag kom hem tog jag mamma och min syster en promenad. Skönt att få prata av sig lite liksom:) efter vår lilla promenix åkte jag pappa och mamma till kyrkogården. Vi tände ljus hos mormor morfar och farfar :')
Men innan vi åkte hem så köpte vi med pizza:)) och ja på kvällen då så åt vi pizza kollade på melodifestivalen och så:)

Idag ska jag till stallet med Elsa.
Hon ska först rida och sen ska vi smörja lite tror jag:) men uppdaterar sen :)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards