kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 10 januari 2014 16:17

Hejsan:)

Äntligen helg:)
Vi har gått 3 dagar i skolan o har redan fått läxor:-/ hade ju inte tänkt att plugga i helgen men ja får väl fixa det ändå. Ska vara i stallet både lördag o söndag som sagt och ja det ska bli kul att träffa alla:) men nu ska jag väl typ sova o kanske kolla på någon film:) vi hörs senare!

Av Kajsa Gottfridsson - 8 januari 2014 20:08

Hejsan svejsan:)

Usch. Vaknade halv 6 och asså jag trodde jag skulle dö. På riktigt. Ville inte till skolan och skulle gärna ta liv resten av året liksom. Men visst ör det väl la kul att träffa alla kompisar igen:)
Men vi hade faktist ganska chill lektioner:) mest genomgångar o så.

När jag kom hem så tig jag en promenad med hundarna iallafall:) och sedan drog jag till stallet.
Red charlie och det gick väl hyfsat bra men han blir så ivrig efter galopperna så han drar väldigt. Men jaja allt här i livet kan man inte få så att säga. Pysslade om coimbra lite eftersom hon stod i boxen:) diskade krubban fyllde på vatten mocka o borstade av henne. Tycker det är så synd då hon inte får vara med på lektionerna nu men aja hon blir väl snart frisk:)

Imorgon har vi världens jobbigaste skoldag . seriöst. 1 timme svenska första timmen sen typ 10 minuter rast och sedan 50 min svenska-.- så hemskt o efter det har vi en timme rast o alltså vad ska man göra en timme ? Jaja får tänka framåt för snart är det helg igen<3 ska vara i stallet både lördag o söndag o så ska jag nog ta o sova för jag är så sjukt trött. Ska daktist sova snart nu med men jaja ska ta en dusch först:)
Hoppas eran dag varit bra!

Av Kajsa Gottfridsson - 7 januari 2014 19:38

Känner lite såhär inför morgondagen

Av Kajsa Gottfridsson - 7 januari 2014 17:34

Heej:)

Red charlie idag och oj va pigg han var:) galopperade och det gick verkligen undan. Emelie var med så hon filmade lite:)
Imorgon ska jag rida igen fast lektion då och tror jag kommer ha charlie med :) var ju länge sen jag red honom på lektion o tränade så det ska bli kul:)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 januari 2014 20:43

Heej:)

Vart med Emelie denna dag och asså ja, vad vi gjorde? Typ sov. Det är väl allt jg har att säga om det:/
På onsdag börjar ridningen oxå^^ så grymt taggad lixom:') tänkte rida charlie ett tag nu och ta en pause med coimbra, känns bra med variation om ni förstår vad jag menar.
Red ju ut med honom för några dagar sedan och när vi väl galopperade kände jag att jag ville träna med honom ett tag framåt:)
Och eftersom att coimbra fått fång måste hon vila så det spelar ju ingen roll. Men tänker nog ändå fortsätta min träning med coimbra fast kanske om några månader eller så:)

Imorgon da? Jo tänkte höra om Emelie vill hitta på något(sova) nej men annars ska jag väl bara sova ut eftersom vi börjar skolan på onsdag:(
Ingenting jag ser fram emot liksom.

Ni får ha det så bra så hörs vi:)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 januari 2014 16:18

Heej:)

Dagen har gått åt att göra 3 saker

1:sova
2.äta
3.spela spel

Ja det är precis vad jag gjort idag o mer behöver jag väl inte säga? Men nu ska jag kolla tv och försöka hitta lite sociala vänner:)

Skapa flashcards