kajsasliv99

Alla inlägg under oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 17 oktober 2013 21:14

Hej:)

Skolan var helt okej idag men är grymt trött nu:3 var ute o sprang 5 km förut typ o har ganska ont i musklerna sen igår://

Imorgon ska jag på möte! ( låter grymt vuxet att säga så) vet inte vad det handlar om men vi ska vara dör hela dagen o när ja kommer hem ska jag se om jag hinner rida coimbra en sväng:)

Men aja ska duscha o sova så godnatt^^

Lite redigerade bilder bah

Av Kajsa Gottfridsson - 17 oktober 2013 07:09

Förutom att jag har spanska läxa som jag inte tränat ett skit på så kan nog denna dag bli ganska okej!
Måste pluggande jag kommer hem iallafall för vi ska ha matteprov typ nästa vecka:(

Imorgon ska jag och ippos på ett sånt där möte igen , fast nu håller det på hela dagen och skutan runt 16:15 så kommer behöva rida coimbra när det är mörkt oxå:/ men aja man ser ju lite iallafall (haha)

Igår var verkligen inte min dag som ni kanske märkte men alla har väl såna dagar? Hoppas jag får rida charlie nästa onsdag iallafall:)

Menar inte att jag inte gillar att rida coimbra för hon kan vaa sjukt mysig!! Det är bara att jag rider alltid charlie på lektion på onsdagar och coimbra är lite galen i ridhuset (busig)

Av Kajsa Gottfridsson - 16 oktober 2013 19:02

Nej denna dag är inte min dag.. Skulle kunna skriva en lång text på allt jag har stört mig på idag o nej usch o fy hoppas torsdag blir bättre://
Skolan sög.. På riktig så var det en av de värsta dagarna på länge och haft grymt ont i knät hela dagen ;(

När jag äntligen kommit hem ifrån skolan o jag länktar efter en musik lektion på charlie så slutar allt med att jag fick rida coimbra o haha jaa gissa hur det gick? Nej men det gick bra förutom att hon stack några gånger sparkade bak ut och tvärnitade ett antal gånger.. Nej men som sagt inte min dag idag :(

Imorgon då? Jo plugga står på schemat o både matte och svenska måste göras(suck) jag har spanska glossor till imorgon oxå för er som bryr er o jag orkar verkligen ingenting just nu.. Hoppas eran dag varor bättre än min och förlåt för detta klagade inlägg!

Av Kajsa Gottfridsson - 15 oktober 2013 21:23

Hej:)

Fick ny laddare idag så kommer kunna vara mer uppdaterad :)
Va i skolan till 11 idag o sen drog jag o ippos till Karlskoga på nått möte.. Fattade inte så mycket men aja:)
Va på skull med o vi skulle typ göra en teater och min grupp.. Failade stort :') men haha aa gått en promenad o så :)

Uppdaterar mer imorgon

Av Kajsa Gottfridsson - 14 oktober 2013 13:10

Hej:)

Måndag igen o det känns ju sådär .. Ska klippa mig sen o efter det har jag utvecklingssamtal?(jätte kul)

Helgen har varit grymt kul :) va med Jennifer i lördags o vi red o så och igår red jag coimbra o hoppade lite men hon var ganska spänd så gick sådär:(

Uppdaterar senare:*

Av Kajsa Gottfridsson - 12 oktober 2013 15:25

Hej:)

Spenderat fredagen o denna dag i åtorp med Jennifer:) vi har sovit i stallet o haha vi har haft grymt kul:)
Red 2 hästar oxå o vi hoppade(40-60) det gick bra idag med:)
Imorgon ska jag rida coimbra med o är så sjukt trött nu så godnatt:*

Av Kajsa Gottfridsson - 12 oktober 2013 07:59

Skapa flashcards