kajsasliv99

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 25 oktober 2013 14:55

Äntligen lov! Nu ska jag sova träna och bara ta det lugnt:) har en del saker planerade faktist:)

Men aa skolan idag gick ju sådär .. Var på möte sak första lektionen och sen hade jag 2 matteprov sen drog jag till Karlskoga med pappa och åt på resturang :) sen har jag varit hemma o så.. Haft så grymt ont i magen så tror jag dör .. Får se hur det blir imorgon :3

Av Kajsa Gottfridsson - 25 oktober 2013 06:01

Bara usch o nej .. Jag är oansvarig! Men jag tror inte bara att det är jag som väljer att göra något kul innan man ska göra något tråkigt.. Borde nog ändra på det:3 Om man gör det som är tråkigt först så blir ju det roliga ännu med roligt för då vet man att det tråkiga är gjort... Jag pratar så klart om läxor... Hade jag inte ridit på en gång då jag kom hem igår hade jag kunnat göra matten men istället för matte så red jag... Låter det krångligt? Jag har matte prov i dag o nej jag kan verkligen ingenting.. Får skylla mig själv men jag kommer ha F i matte bara så ni andra vet:*


Ovido - Quiz & Flashcards