kajsasliv99

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 8 oktober 2013 20:13

Tjena:)

Kom hem ifrån skull för en stund sem o har hunnit äta oxå:) vi gjorde klart våra (vatten saker) vi gjorde ju en ubåt o nu är den klar (jätte fin) men jag glömde att ta kort på den:( Miranda hade ju utvecklingsamtal innan skull började så undertiden hon var där så var jag med Oskar Erik Marcus o Marcus:) vi satt vid skolan o pratade mest:)

Imorgon blir det att rida! Har inte ridit på as länge känns det som men gjorde det dock i söndags(hihi)
Hoppas på att vi rider o gör någon övning i galopp:)

Tänkte att jag skulle gått på hockeyn men jag får ta o strunta i det:( hinner inte o har lite annat för mig helt enkelt:)

Ha en fin fin kväll så hörs vi:)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 oktober 2013 07:09

Hej!!

Påväg till skolan.. Har typ 40% batteri kvar i mobilen för min laddare är .. Sönder så kan bara ladda ibland typ(måste köpa ny igen) detta är typ min 4 laddare som gått sönder ..

Har ingen aning om vad vi ska ha för lektioner mer än bild o musik:)
Hade ju bildläxa" som nu säkert vet o jag kan säga att.. Ehh jag kanske inte direkt är klar ? men haha jaja läraren får väl säga vad hon vill;)

Föra tisdagen på musiken så hade jag gitarr prov o jag klara det galant :)
Så vi har delar upp klassen i 2 grupper och så ska vi typ lära oss att spela en låt :) några spelar gittar några bas trumor o så(jag spelar piano typ) men förra veckan hände något annorlunda oxå! Det var en polisanmälan på ett par hörlurar som försvunnit o det konstiga är ju att ingen har tagit de .. Men haha aja han hade väl tappat bort de väl på lektionen eller så ..

Efter skolan ska jag vänta på Miranda för hon ska ha utvecklingssamtal!
Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta men aa får vänta på skolan iallafall. Sen ska vi dra till skull :D så grymt kul där o vi ska nog fortsätta med våran ubåt som vi har börjated (bild kommer nog sen)

Men hoppas ni för en bra dag så hörs vi senare:)

Skapa flashcards