kajsasliv99

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 3 oktober 2013 21:46

Kvällen slutar väldigt bra faktist så tack alla små söta människor (han) som gjorde mitt humör bättre<3 kärlek till er verkligen!

Denna bild är så san.. Haha vi får se hur det blir imorgon;)

Av Kajsa Gottfridsson - 3 oktober 2013 20:10

Hej..

Kvällen har varit lite sådär faktist.. Gick på en liten promenad med hunden samtidigt som jag pratade med Jennifer(hänt mycket i skolan o sånt) så skönt att ha någon att prata lite med<3

Kollat tv o ätit kiwi .. Det är typ de som jag gjort i 2 timmar haha:3
Ska snart plugga lite o sånt men jag orkar inte:(

Imorgon ska jag till stallet runt 15:39 med Elsa o vi ska hjälpa till med ridlekis som vanligt! Vi borstar sadlar o tränsar alla och sedan gör vi lite flätor och sånt:) men alla klarar sig bra så vi behöver inte leda någon(det är ganska bra för man har ingen att prata med annars)

men aa tänkte köpa choklad eller så att ha till kvällen för ska kolla på en serie:) var ganska länge sen jag kollade på den så varför inte:) the Killing heter den tror jag o aa em grymt bra serie faktist :D

Men nu ska jag pluggs lite så ni får ha en bra kväll o så:)

Av Kajsa Gottfridsson - 3 oktober 2013 17:03

Haha det var inte som jag tänkt mig.. Långtråkigt ointressant hemskt tröttsamt och aa bara allmänt onödigt! Där satt vi en hel dag och jag lärde mig inte en ända sak.. Så ett tips från mig' åk aldrig på elevrådsmöten;)

Ska kanske åka ner till Karlskoga och gå på hockeyn om Miranda kan :)
Hon skulle träna innan så får se om vi hinner.

Har iallafall pluggat lite så kommer nog klara emgelskan iallafall ;)
Men har inte så mycket mer att berätta

Av Kajsa Gottfridsson - 3 oktober 2013 07:06

Påväg till mötet nu men måste vara på skolan i typ 1 timme för ska vänta på ippos där så vi kan ta sällskap för hon ska oxå dit! Känner mig inte speciellt taggad...

Av Kajsa Gottfridsson - 3 oktober 2013 06:08

Godmorgon alla:)

Ska strax gå upp o äta frukost men ska kolla på ett avsnitt av snooza med Simon och Emil först:)
Börjar ju halv 9 idag och ska på möte k folkets hus hela dagen:(

Ovido - Quiz & Flashcards