kajsasliv99

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 19 september 2013 19:05

Mobilen uppdaterad och under tiden har jag pluggat matte så känner att provet kommer gå helt okej imorgon:)

Den nya uppdateringen iOS 7 är nig bättre än den gamla fast lite ovant är det ju'

Imorgon ska jag antagligen spendera dagen i stallet:) hjälpa till på ridlekis o sånt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 19 september 2013 10:31

Hejsan:)

Hade som sagt prov första timmen o det gick faktiskt ganska bra:) men aa hoppas på att jag bli godkänd bara så ja!

Cyklade idag o kom till skolan 07:55 hihi var lite stressad:$ men eftersom vi ska ha temadag senare ska vi nog sluta lite tidigare o om jag cyklar kommer jag ju fortare hem än som jag åker buss!


Blir att plugga matte idag för vi har matte prov imorgon:( men aa vi har typ 1 timmes rast nu så vi sitter vi skåpen o pratar.

Ovido - Quiz & Flashcards