kajsasliv99

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 17 september 2013 20:47

Hej:)

Kom hen ifrån skull runt 19:30 och vi hade verkligen super roligt :D
Vi gjorde typ lekar fikade ICH hade andakt:) tycker det är ganska mysigt med andakt för man sitter i ett ganska mörkt rum men massa ljus i och så typ sitter man och lyssnar och läser lite!


Imorgon ska jag rida! Äntligen, har verkligen länktar efter charlie! Red an sist i lördags men känns som evigheter sedan:'(
Elsa ska prova på att rida i min grupp för jag rider i en vuxengrupp och om hon tycker det gör bra ska hon börja:) skulle ju vara mysikt att roda ut en sväng då o då:)


Har inte så mycket att säga egentligen för håller på art stöda just nu o sen ska jag plugga!
Men ha det bra:)

Av Kajsa Gottfridsson - 17 september 2013 14:04

Hej:)

Ska strax ha kemi så vi sitter utanför och väntar på att våran lärare ska komma:) sista lektionen yes :D

Sen ska jag dra hem en sväng o sen till Miranda för vi ska till kyrkan på skull .. Men bloggar mer i kväll:)


Engelska provet som vi skulle ha idag blev inställt o flyttat till torsdag så måste plugga denna gång!:)

Skapa flashcards