kajsasliv99

Alla inlägg den 16 september 2013

...

Av Kajsa Gottfridsson - 16 september 2013 21:52

Detta suge...

Av Kajsa Gottfridsson - 16 september 2013 20:16

Hej:)

Ja,jag erkänner .. Jag har inte pluggat! Prov imorgon o måste lära Mig en väldans mycket glosor!!
Bäst att sätta fart känner ja:$

Dagen har nästa del beståt av att tränat o sovit faktiskt! Är på dåligt humör för är "väldigt"trött och känner mig inte ett dugg taggad inför imorgon!

Imorgon efter skolan ska jag dra hem till Miranda tror jaa för vi ska till skull! För er som inte vet vad det är så har det med kyrkan att göra o man hjälper till med olika saker, det kommer mindre barn så aa har inte så stor koll egentligen men hoppas på att det kommer bli roligt :D

Jo jag märkte att besökstatistiken stiger:) tycker det verkligen är sjukt roligt:)) så fortsätt så;)
Hade iallafall hade det dubbla av besökare idag.


Men aa det var väl typ allt jag hade o säga men godnatt:*

Av Kajsa Gottfridsson - 16 september 2013 16:51

Hej:)

Måndag o skolan har verkligen varit chill:) allt gick bra förutom att jag o Samrin hamnade ute i skogen o gick "vilse" haha aa så vi vart helt dyng blöta för det regnade:(


Cyklade till skolan idag med:o
Vaknade så sent så kände att det inte var någon idé att springa till bussen så jag cyklade istället:) det var skönt men på hem vägen så regnade det ju:( men aa tog bara 20 minuter så jaja:)

Imorgon har jag ju som sagt prov så måste plugga nu o antagligen hela kvällen med:// men aja det är bara att kämpa på:)
Nästa måndag har vi studiedag oxå så ska hitta på något roligt då:')

Men harre bäst;*

Ovido - Quiz & Flashcards