kajsasliv99

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 15 september 2013 21:20

Tja!:)

Helt ärligt så har jag inte pluggat ett dugg:$ måste sätta fart nu! Men dagen har ju varit låång! Hehe va hos Emelie o mirre imorse som sagt o sen har jag kollat serier o bara chillat:) var faktiskt duktig som tränade oxå;)

Måndag imorgon iallafall o jag funderar på om jag ska cykla till skolan eller om jag tar bussen.. Men får ta o kolla upp när jag slutar först så jag vet ifall det är nödvändig att cykla. Vi ska ha hemkunskap typ första timmen o aa älskar måndagar för vi har så bra lektioner:D


Efter skolan då? Jo om jag cyklar så blir det ju att cykla hem o det tar nog 20 min för bor ju 1 mil ifrån skolan, sen ska jag verkligen rå plugga :(

Men aja ska snart sova så godnatt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 september 2013 12:14

Hej:)

Kom nyss hem från Emelie o mirre :)
Vi drog o käka pomesfrits till frukost o aa sov väl sådär för alla djur skulle ju vara i just min säng haha!!
Nu ska jag plugga för vi har ju engelska prov på tisdag:( men ska kolla serier först så harre bra!:*

Ovido - Quiz & Flashcards