kajsasliv99

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 22:51

1:jag verkligen ÄLSKAR Nutella!
2:jag skulle göra typ allt för att få en häst!
3:jag fyller år om precis 8 dagar!
4: jag är kär!
5:jag ska gå i kyrkan på söndagar och tisdagars fram till påsk!
6:jag har blivit sparkad av en häst 3 gånger!
7:jag äter choklad o sånt men är typ laktos!
8: jag slarvar oftast med läxor och sånt i skolan! 
9:jag tycker att det inte finns en ända bra sak med skolan förutom kompisarna!
10:min absolut bästa vän är Miranda



Detta var bara en sak för att fördriva tiden;)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 20:58

Hejsan :)

Haft en jätte mysig uteritt med Elsa:kr jag red charlie o hon kossi:) det gick jätte bra o va kul:D men har både spanska o engelska läxa till imorgon o jag orkar verkligen inte:( men har fått bra nyheter om att jag måste hjälpa till med lite olika saker så jag taggar att vara i stallet fredag lördag och söndag:)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 14:13

Tjoo'

Haft utredas med några klasser ifrån skolan idag, vi var ju i gryten o det sög! Hahah nej men seriöst inte roligt alls:( men nu ska jag hem plugga o sedan åka till stallet o rida charlie :)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 06:29

Hej:)

Vaknade typ nyss o känner att jag skulle kunna sova hela dagen men jag har så sjukt mycket att göra så tider räcker inte till! Måste gå upp o göra mig i ordning o dra till skolan o när jag kommer hem har jag massa läxor som måste göras och sen ska jag till stallet och roda charlie med. Men ja får se hur det blir!

Ovido - Quiz & Flashcards