kajsasliv99

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 15 augusti 2013 21:53

Hej:)
Vaknade runt 7 och gick ut på lång promenad me min lilla hund :)
Sen drog ja till mirre runt 16:00 o vi var i degerfors och typ cyklade runt o p12 ade oss ;) men drog gen runt 19:00 o var nyss ute på en spring tur:) (som bestod av att gå halva vägen)

Och imorgon runt 11 ska jag till stallet:) åå känns som evigheter sen jag var där:// men viska fixa lite inför lördag då det är prova på dag:)
Men harre bra:)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 augusti 2013 22:17

Hejsan:)

Idag har dagen mest beståt utav att filma :) filmar flera videos men valde en speciell som vi la ut på Facebook o videofyme :) sen har jag bara haft det allmänt skönt o sovit halva dagen men imorgon ska ja dra till mirre :) men ha de bäst:)

Bild från filmen

Av Kajsa Gottfridsson - 13 augusti 2013 20:35

Hej:)

Vart med Miranda idag i vi har vart i valla o så :) men har bara vart med henne idag så har inte nå mer o säga mer än det o att jag ska dra till kisse katterna snart:)

Av Kajsa Gottfridsson - 12 augusti 2013 13:20

Av Kajsa Gottfridsson - 11 augusti 2013 22:15

Hej:)

Varit ute i regnet hela kvällen typ o sprungit fram i tillbaka till Titi o katterna:) men ska snart sova för är skita trött så gonatt:)<3

Av Kajsa Gottfridsson - 11 augusti 2013 18:01

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att kollat film spelat in videos och sovit:) men aja imorgon får jag se om jag orkar hitta på nått i degerfors :) ska äta tacos o sen gå bort till titi och mata katterna o sånt för hon har åkt utomlands igen:) men funderat på att sluta blogga lite.. Inte sluta helt men jag gör inte så värst mycket på dagarna nu så kommer nog inte blogga varje dag kanske mer typ några gå get i veckan:) men aja får se hur det blir med de:)




Har lite viktig information med:)
Den 17 augusti är det prova på dag här i knutsbol på min ridskola :) alla är välkomna och det kommer finnas fika tipspromemader och ponny ridning så skulle vara jätte roligt om alla ville komma :)

Av Kajsa Gottfridsson - 10 augusti 2013 23:17

[Bild]

Av Kajsa Gottfridsson - 10 augusti 2013 22:20

Hej:)

Haft en grym dag idag med Wilma mirre Ida Terrell o Elin :) va på matchen o det började regna o aa;D
Men har varit på sjukt bra humör så dagen ägde:) imorgon för vi se vad som händer om ja kanske drar in till degerfors eller så:)

Ovido - Quiz & Flashcards