kajsasliv99

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 17 augusti 2013 21:55

Hej:)

Idag vaknade jag 8 och drog till mirre:) vi gick på vulkanmarken i typ 30 min eller nått o köpte en keps:) jätte fin! :) men var kvar i degerfors till 11 typ och sen drog jag hem:) så bör ha kommit hem bakade jag muffins och åt lunch och sen drog jag till stallet:) vi borstade och gjorde i ordning allt och klockan 13:00 precis började folket komma och tror vi fick typ 15 nya elever som ska börja i höst och det är jätte bra :D men jag o Elsa fick leda Busan o gancia i 1 timme och vi hade sjukt ont i fötterna efter det haha:) men sedan gick vi tipspromemad och så men det var verkligen roligt och måste göras om:))
Jag gick hem runt 15:00 och duscha o sånt och få märkte jag att jag hade fått utslag på benet :0 vi vet inte om jag är allergisk not något eller så men vi ska nog åka in o kolla för det såg ganska läskigt ut:(( men aa efter det åkte vi iallafall till Karlskoga o hämtade farmor och sedan vidare till Kristinehamn där min mormor o morfar bor:) vi hade kräftskiva och det var verkligen super kul:))vi kom hem runt 20:30 så det vart precis så jag han se the fooo på tv <3 (dom är bara för bäst asså) sen drog jag till titi o matade katterna och sååå :)) men är skita trött nu så ska snart sova men först ska jag ringa en kompis!:)<3
Imorgon ska jag bara ta det lugnt och så för på måndag börjar vi ju skolan igen:( vill verkligen inte men aja kul o träffa kompisarna o så men tråkigt att lämna de man lärt känna under sommaren för nu kommer man inte Kunna ha lika bra kontakt o så:-/ men aa allt jag hade gjort idag typ :) hörs imorgon så herrå;*

Bild på vulkanmarken men lägger kanske upp en bild på kepsen imorgon för har ingen bild nu://

Ovido - Quiz & Flashcards