kajsasliv99

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 31 augusti 2013 21:06

Heej!

Haft en underbar dag!
Drog till stallet med Ida Alwa Sara och Elsa mellan 10-15.00 typ:)
Vi gick med de stor o små hästarna och hjälpte till allmänt mycket bara:) men när jag kom hem sov jag i typ 2 timmar och sen kommer du snart? Emelie o vi drog till Karlskoga och gick på bio! This is us! Den var skita bra och efter den gick vi till Max :) men ja trött som satan:) imorgon tror jag att jag ska på matchen iallafall men harre gött!

Av Kajsa Gottfridsson - 30 augusti 2013 21:52

Hej:)

Dagen har varit sådär ://
Var i skolan först och sen när ja kom hem slog jag på en film och resten av dagen har jag sovit :) Emelie o jag pratade om att gå på bio men tror vi skulle gå imorgon kväll istället:)

Av Kajsa Gottfridsson - 30 augusti 2013 14:39

Sista lektionen avklarad så nu blir det stallet med mina finaste<3

Av Kajsa Gottfridsson - 30 augusti 2013 07:38

Hej:)

Är i skolan med mirre i Lisa just nu och vi typ föhör varandra på engelskan,tror det kommer gå ganska bra så:) men första lektionen är biologi och orkar inte :(

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 22:15

Hej:-)

Tänkte äntligen sova :)
Sjukt trött och kan knappt prata påfund av hals ont:( men aja får se hur jag mår imorgon:|
Tänkte bara säga godnatt så :)

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 19:49

Hej:-\

Ska snart göra lite läxor för jag är så smart som skjuter upp allt till sista dagen:$

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 17:17

2 långa veckor kvar:D

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 16:04

Skapa flashcards