kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 19 juni 2013 18:22

Hej hej!

Var i kyrkan idag igen och det börjar kännas som mitt andra hem typ hehe:) men idag så var vi ute och gjorde massa saker o tipspromenad och aa :) efter det drog vi (jag Jennifer Miranda ) hem till mirre en sväng o sedan vidare till pizzerian :D
När vi väntade på pizzan kom nästan alla konfirmand ledare in vi bara oj haha hej typ ;) men aja sen så drog vi typ hen efer det o sedan kom min farmor o faster och typ fika :) men aja får se om jag ska till stallet i kväll med :// men imorgon ska jag först till stallet o kolla på deras avslutning o sedan va med mirre tror ja:)

Av Kajsa Gottfridsson - 18 juni 2013 23:22

¡Hola!

Kom nyss hem från stallet:)
För aa var med Ida Alwa Sara Elsa My o Emma :-) vi typ åt kladdkaka badade spelade volleyboll myste med hästarna o smörjde :) men aa vi hade jätte kul o är skit trött nu:// men imorgon ska jag till kyrkan först o sen får jag väll se om ja ska va med de igen:) men idag i kyrkan var det jätte kul förutom att ippos inte var med:/ men vi typ sjöng , gick tipspromenad o aa pratade ;) men aja bloggar mer imorgon för ska typ sova nu hehe:)

Av Kajsa Gottfridsson - 17 juni 2013 20:30

Hej !!
Var i kyrkan i morse eller mellan 9-13 typ och vi typ gick tipspromenad, lekar och sjöng och massa annat :) men det var faktiskt riktigt kul:D
Ska dit imorgon med så drar hemifrån runt 8 tiden ungefär. Men efter kyrkan drog jag och Miranda till kronhallen o köpte cola o choklad :) sen åkte vi till bruksskolan och typ pratade:) när ja kom hem bakade jag kladdkaka för ska ha med den till stallet imorgon:) men iallafall kom hem för en stund sen för va ute med hunden o på hemvägen möter jag Ida Alwa Sara Elsa my o dom .. Så vi pratade lite i aa :) men ska ta o slå på tv nu så vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 16 juni 2013 16:37

Hejsan!

Kom hem från stallet för en liten stund sen o har precis redigerat klart lite bilder från de ridlägrena som varit.
Imorse var jag i kyrkan för konfirmation sak typ o vi fick typ vara med på söndags mässan :) vi fick bröd o vin och hämta våra"läroböcker" eller armband haha men aa efteråt fick vi fika i församlingshemet:) när jag kom hem sprang ja bort till stallet på en gång o där mötte ja Alwa o Sara :) vi hjälpt till med de stora ponnysarna o typ sadla o göra flätor mm.. Samma sak hjälpte vi till med hos de små:) sedan var det dax att gå ner till ridhuset för att se deras uppvisningar o de va jätte duktiga :)) men aja nu står hästarna i hagen o barnen åkt hem o imorgon blir det kyrkan och sedan stallet igen men här kommer lite bilder från de hör 4 ridlägerdagarna :)

[Bild]

Av Kajsa Gottfridsson - 15 juni 2013 21:24

Hejsan!

Va i stallet med Jennifer idag:) eller vi var där mellan typ 11-15 o hjälpte till med ridlägrena :) det är avslutning på de imorron så kommer komma bilder på deras uppvisning :D men iallafall när ja kom hem städa jag o duscha o sen drog ja ner till degerfors :) först drog ja till Emelie för vi skulle typ mötas o sen åkt vi till matchen:) där träffade vi ippos Julia Miranda Marcus Karl Wilma Holmberg Elin Ida Tyra Jennifer hede Olsson o Fabian :) Hammarby van med 1-0 men jag bryr mig inte direkt hehe;) så kom gem för en stund sen o ska snart slå på en film tror ja :-) imorgon ska ja till kyrkan för konfirmationen på förmiddagen o sen när ja kommer hem är det bara o springa över till stallet :) men jaja bilder kommer imorgon så herrå:)

Va bara tvungen att ta en bild på kossor;)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 juni 2013 20:20

Hejsan!

När jag vakna imorse hade jag världens huvudvärk och va skit förkyld :( jag som skulle till stallet o allt;( men iallafall jag har försökt o vila så jag blir bättre till imorgon för då ska ja till stallet o sen på Hammarby match kanske :) men aja jag har liksom inte gjort nått idag så herrå;)

Av Kajsa Gottfridsson - 13 juni 2013 17:09

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sara 
3. Hur lång är du? 163
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sune i Grekland 
5. Vem ringde du senast? Jennifer 
6. Vem ringde dig senast? Jennifer 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hej kommer du till stallet sen?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Typ 4,5 timmar sedan

Ovido - Quiz & Flashcards