kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 23 juni 2013 19:55

Hejsan!

Idag vakna jag faktiskt sjukt sent :0 10:00 typ ;) men aja Emelie sov ju här så vi va typ halva dagen och sen slog jag på en film och aa har inte gjort ett skit igentligen :-// men aja imorgon blir det att gå upp typ vid 7:00 för att dra till kyrkan :)

Av Kajsa Gottfridsson - 23 juni 2013 11:51

Hej hej sitter i mitt rum med Emelie o vi är väldigt sociala ;) haha men idag da? Jo vi ska kanske upp till hembygdågården o köpa glass och sen kanske in till degerfors eller fota o så :) men aja kyrkan imorgon med :-D

<3

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juni 2013 22:59

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juni 2013 19:40

Hej hej vart med Emelie hela dagen o aa vi sov över eller campa hehe men nu sitter vi i mitt rum och redigerar bilder typ:) hon ska sova hos mig igen och vi har köpt sjukt mycket godis ;) men idag drog vi in till degerfors och typ sr där en stund och sen hem till mig igen och så för en stund sedan var vi ute o fota lite :) men aa vet inte vad som händer imorgon men vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 21 juni 2013 20:05

Hejsan :)

Orkar inte berätta så mycket om dagen men just nu sitter jag iallafall i ett tält med Emelie helt full proppat med godis :)

Av Kajsa Gottfridsson - 21 juni 2013 09:33

Hej hej kom nyss hem från stranden :) för Emelie o jag drog dit vid 7 typ men satan va kallt det var haha :) men midsommarafton idag da så ska åka till kusinerna sen o aa bilder kommer iallafall så vu höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 20 juni 2013 21:30

Blev kanske inte så många men var med Emelie istället ;)

Orkade inte redigera de sista bilderna:$

Av Kajsa Gottfridsson - 20 juni 2013 11:14

Hej hej vakna för typ 2 timmar sedan och bestämde mig för att jag ska fota idag:) men tror bilderna kommer i kväll:) midsommar imorgon iallafall och ja det blir väll typ kul men aja ska dra ut nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards