kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 27 juni 2013 17:42

Hejsan!

Kom hem för en stund sedan för va på stan i kga igen o shoppade o jag hittade 3 klänningar o ett par skor så här kommer bilderna på de :)

Av Kajsa Gottfridsson - 26 juni 2013 22:48

Hej hej vart på Karlskoga festen idag med Miranda Tyra Emelie o Stephanie :) vi hade skit kul och åkte tåg va på donken o aa gick runt men nu ska ja sova hos mirre så gonatt:)

://

Av Kajsa Gottfridsson - 25 juni 2013 16:14

Hej hej vart i kyrkan och är skita trött nu:( ska ta o sova en stund o sen dra ner o bada:) men imorgon händer det mycket saker för mig för först ska jag till kyrkan och det är min grupps tur att typ ha såndära sak på morgonen asså vet inte badet heter men jag ska iallafall ha ljusrundan o asså HAHA tänk om ja tappar ljuset?! ;D
Men efteråt ska jag hem o käka o sedan vidare till stan för att shoppa och ta nya pass för vi ska ju till Rhodos om typ 3-4 veckor:)
Sedan är det dax för Karlskoga festen ;) ska gå med typ Miranda Emelie o aa fler tror jah men det kommer bli super kul :) jo juste min redigerings app har pajat totalt så kommer komma ganska mycke oredigerade bilder ett tag nu :// men aja ska sova o sen bada så herrå;*

Av Kajsa Gottfridsson - 24 juni 2013 21:21

Hejsan!
Har vart med kompisar hela dagen typ för först var ja ju i kyrkan och aa va med kompisar o så och vi typ skulle förbereda en slags teater eller hur man ska förklara det och imorgon ska vi spela upp det o ja har 2 repliker som är: hosianna hosianna ... Men aja våran teater kommer äga ;) men efter kyrkan så drog ja med Miranda och Jennifer hem till mirre och sen hem en sväng och sedan åkte ja till Emelie så vi gick ner till Kanada där de har cirkus just nu o aa vi kollade på djuren o sånt:D
Efter det cyklade ja vidare till Jennifer och a så var vi en stund innan jag mötte Emelie igen haha det blev en rörig dag men nu är jag hemma och sjukt trött :// men aha här kommer bilder i svart vit bara för jag älskar att ta såna ;)

Fin fina djur tycker ja ;*

Av Kajsa Gottfridsson - 24 juni 2013 15:33

Hej hej varit i kyrkan i dag och ja vi typ övade på en teater eller hur man ska säga men vi ska spela upp den imorgon :) på söndag är det läger med och det kommer bli hur kul som hällst :D men jaja ska kanske dra till Emelie snart så vi hörs.

720

Av Kajsa Gottfridsson - 23 juni 2013 22:50

Hej hej blir lite förvånad när jag fick typ 200 sidovisningar på ca:20 min men tack dom satan :D hade bara det o säga;)

Ovido - Quiz & Flashcards