kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 30 juni 2013 14:20

Hejsan :)

Nu st vi kommit fram och ätit o packat upp så snart ska vi mötas för att typ göra nått :) men aja har inte världens bästa internet men det får duga men aja ville bara säga det så hejdå;*

Av Kajsa Gottfridsson - 30 juni 2013 11:49

Hej hej :)

Nu är vi påväg till hälefors o vi har väll suttit på bussen typ 10 minuter eller nått sånt o det kommer bli så sjukt roligt :D

Av Kajsa Gottfridsson - 29 juni 2013 19:46

Hej:)

Idag har jag gjort 3 saker
1: sovit
2: varit på maxi
3: tråkat
Men nu i kväll ska vi ha lite mys för gissa vem som är på tv??!!!
ERIC SAADE <333
Åh han är bara bäst så alla vet ;)


Imorgon drar vi ju till Hällefors :D
Ska bli super kul o dom som ska med är ...: jag ippos Linn Amalia Matilda Ebba Linus Jennifer Jennifer josse Emelie Linnea Miranda Arvid Mikael Julia eller Vanessa cassandra My Moa Wilma Hanna Arvid Frida Fanny o aa massa andra jag har säkert glömt minst 10 stycken men aja :)
Vi ska till kyrkan typ 09:45 o lämna våra saker o sedan är det såndära söndags mässa med nattvard o vi ska sjunga o så sen ska vi vänta på bussen o efter det drar vi men dom sa att det skulle ta typ 1-2 timmar ditt men aja jag ska sitta med Miranda på bussen och sen ska jag Miranda ippos o Jennifer dela rum i stugorna:D o det kommer bli så sjukt roligt ;) men bloggar nog en sista gång imorgon på bussen eller så men harre bäst :*

Världens godaste glass ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 29 juni 2013 14:32

Hejsan://
På grund av vädret så tror ja vi struntar i golden Times' saken men får se om vädret blir bättre :// men har typ städat o sånt så får väll se va jag hittar på mer idag:)

Av Kajsa Gottfridsson - 29 juni 2013 09:14

Hej:)

Har packat klart nu bara lite små saker kvar o imorgon drar vi å det kommer bli skita kul:D jag ska dela rum med ippos Miranda o Jennifer för man fick typ önska vilka man ville dela med o alla vi önskade varandra så vi kommer bli :) ska snart äta frukost o sen är det bara vänta på att Tyra Jennifer o Stephanie vaknar men aja ska dra o köpa godis o sånt sen med för det finns en kiosk där men det är svin dyrt så bättre o köpa på kronhallen o ta med istället :)

Av Kajsa Gottfridsson - 29 juni 2013 07:30

Hejsan:)

Vaknade älmänt tidigt idag känner jag men aja idag är sista dagen innan lägret :) i dag ska jag va med Tyra Jennifer o Stephanie o vi ska typ dra runt i degerfors eller nått sånt:) har inte packat än så ska ta o göra det hehe men tror det blir många inlägg idag flr kommer ju inte ha något internet men ha de bra:)




Grattis till min vovfsing som fyller år i går;)

Av Kajsa Gottfridsson - 28 juni 2013 21:56

Hej hej kom hem för typ 10 minuter sen från matchen men Jennifer Stephanie Tyra Miranda Ida och Elin:) degerfors van med typ 2-1 eller 3-1 asså nej ja vet bara att de van;) men imorgon ska jag va med Jennifer Tyra o Stephanie och kanske mer folk :)

Av Kajsa Gottfridsson - 28 juni 2013 14:48

Hej hej var i kyrkan förrut o det skit jätte bra vi provade såna dära klänningar vi ska ha på avslutningen och gick igenom hur vi skulle göra på söndag för då ska vi ju ha sån där söndags sak med nattvard o allt och vi ska sjunga :) efter det ska vi hoppa på bussen och åka på läger i 5 dagar:D våran ledare (Elin) har sagt att man inte har något internet där nere så kommer ju inte kunna blogga direkt men så fota så mycket ja kan så får ni ju se efteråt :) men iallafall efter kyrkan va ja med Miranda o vi typ cyklade runt i degerfors och sen mötte vi ippos josse o Mikael så vi va med dom en stund :) men ska snart börja packa inför söndag och typ senare i kväll ska jag på fotboll med Miranda Tyra Stephanie och massa annat folk tror ja men ha det bra <3

Skapa flashcards