kajsasliv99

Alla inlägg under maj 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 5 maj 2013 17:57

Hejsan :)

Kom nyss hem från stallet typ o är dyng trött :-\
Men Elsa och jag gick ner till sjön med Bruno och hoppade några hinder i trav o galopp :) det var seriöst skit kul :D
Sen smörjde vi lite sadlar o träns :)
Det är typ allt jag gjort idag hehe ;)
Så har inget mer att säga så vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 maj 2013 10:09

Hejsan :)

Vaknade runt 8 o är dyng trött men kunde inte somna om:( aja idag ska jag typ plugga lite på förmiddagen och sen vid typ 13:30 ska jag o Elsa till stallet för hon ska rida Bruno :)
Men just nu äter ja frukost o messar med fölket :) vi höres så länge ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 maj 2013 14:31

Hejsan hejsan !!

Sjukt trött just nu.
Har varit i stallet på förmiddag och hjälpte till att leda ponnysarna :)
Ska snart plugga lite engelska :'(
Men aja vädret har ju varit lite konstigt först sol o nu typ molnigt? Hehe men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 maj 2013 20:58

Hej hej gjorde nyss klart lite läxor o nu messar jag med folk typ :)
Kan inte spanskan och vi har "typ " 1000 glossor till imorron ;) aja kommer ju gå skit men äsch ;)
Har typ inte gjort nått mer idag så har inget att berätta så herrå ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 2 maj 2013 07:39

Hejsan påväg till skolan just nu:(
Tänkte berätta vad jag gjorde igår för orkade inte blogga när jag kom hem. Men iallafall när klockan var typ 13:30 gick jag till stallet flr att möta Elsa och Sara :) Elsa skulle rida Bruno och undertiden borstade jag o Sara clint<3
När Elsa var klar med att borsta sadla o tränas gick vi på en liten promenad och så red hon lite på fotbollsplanen :)
När vi kommit tillbaka till stallet släppte vi ut Bruno och gick in o borstade på dom stora (skulle ha ridlektion) jag borstade coimbra casir och Hampus :) när vi var klara med alla gick vi ner till ridhuset och jag red charlie o Sara red casir :) vi hade typ bara galoppövningar men det var jätte kul sen när jag kom hem orkade ja inte blogga seriöst men nu är jag snart framme på skolan så vi höres;)

Skapa flashcards