kajsasliv99

Alla inlägg under maj 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 25 maj 2013 10:13

HEj hej vaknade för typ 10 minuters sedan och såg att klockan redan var 10 men eftersom jag ska till stan sen så tänkte ja att jag bara hinner vara i stallet typ 1,5 timme :// så jag struntar i det och får kolla med Elsa om hon ska rida i morgon :) men iallafall sen vid typ 13:00 ska jag till stan eller marieberg för att köpa avslutningskläder. Och sen om jag hinner kanske jag drag in till degerfors en sväng fast set beror ju på vädret o vad klockan är.

Kollade mina sidovisningar för en stund sedan och det har verkligen ökat:D är snart uppe i 300 :)
Men det var väll la allt jag hade att säga så herrå:)

Av Kajsa Gottfridsson - 24 maj 2013 21:22

Hej hej haft en helt okej dag idag :) typ inget speciellt som hänt så aja men imorron ska jag iallafall till stallet en sväng på förmiddagen och sen kanske till marieberg eller nått för att kolla efter skolavslutningskläder :)
Men aja vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 24 maj 2013 07:41

Hej hej påväg till skolan nu och vi har två mattelektioner på rad :( kommer inte orka seriöst :// men aja sen ska jag kanske stanna kvar i degerfors med nått roligt folk :) va ju med Emelie igår och vi typ gjorde mat kötta godis och aa typ det hehe ;) men aja frame nu så vi höres

Av Kajsa Gottfridsson - 23 maj 2013 20:27

Hejsan har så sjukt tråkigt o asså vet inte va jag ska göra :( funderade på att göra typ en sån här 50 saker ni inte viste om mig men aja får se ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 22 maj 2013 17:45

Hej hej kom hem nyss från ridningen. Vi (jag Ingela Sofia Linus Elina ) red ute och jag fik charlie :*
Det gick ganska bra fast han var väldigt ivrig men aja ;) nu ska jag snart åka och gymma :D ( ska bli biff) ;)
Sen ska jag väll la typ chilla eller nått:) men det var typ de ja hade o säga så herrå :)

Av Kajsa Gottfridsson - 22 maj 2013 15:53

För precis 3 månader sedan slog jag mitt egna rekord i sidovisningar. Och vet nu? Jag har gjort det igen så tusen tack för 237 sidovisningar :*

Av Kajsa Gottfridsson - 22 maj 2013 15:31

Hejsan ska till stallet om typ 20 minuter och hoppas på att få rida charlie :) vårruset gick skit bra och var väldigt trött när jag kom em igår ;) men aja skolan har väll varit bra och på tekniken tävlade vi med våra bilar som vi byggt :) Emelie o min bil kom inte direkt så långt( den rörde inte ens på sig) och när vi hade tävlat klart skulle vi typ ställa upp dom så fick man rösta på den finaste och då ramlade våra hjul av ... Så vi ska nog inte bli bil byggare;) men måste dra bloggar mer sen :)

Skapa flashcards