kajsasliv99

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 9 maj 2013 09:16

Hejsan red igår o det gick väll la sådär:// hade charlie och an var jätte ivrig men aja hehe:) sedan på kvällen runt 19:00 gick min familj över till min moster o kusin och där åt vi mat o sånt:) kom hem runt 20:30 och då gick ja ut med totsi på em kort promenad. När jag kom in orkade jag verkligen inte blogga så blir ett lite längre inlägg nu;) på förmiddagen igår var jag hos doktorn med och när jag kom till baka till skolan var det bara 2 tjejer kvar från klassen och efter fysiken var det bara jag och Martina kvar:o alla hade ju dagit till one direction o Stockholm. ( fusk) men aja vi fick ju glass när vi hade so haha ;)
Idag ska jag ut o fota lite om vädret är bra och sånt :) men här kommer lite bilder från igår ;)

Ovido - Quiz & Flashcards