kajsasliv99

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Liksom dagen:)

Av Kajsa Gottfridsson - 18 mars 2013 18:32

Hejsan!!! Är på ganska bra humör för dagen har varit bra :D jo i skolan drog jag mirre och Emelie och käka pizza (så sjukt gött) och så har vi bara haft chill lektioner idag först svenska , idrott, slöjd , matte och so så härligt på en måndag så här;) men aa när jag kom hem så hade min syster bakat sockerbomb o det är typ maräng med choklad och grädde .. Asså det är så sjukt gott:* amen sen gick jag ut med hunden och ny ska jag snart börja plugga till provet imorron ://
Men här kommer lite bilder från idag så vi höres;))

 
 
Nelson

Nelson

18 mars 2013 18:34

Hello my dear friend, and I was reading your website, I just wanna say I really love it! The overall look of your website is fantastic , as well as the content! Congratulations for your amazing work ! I wish you Happiness and Joy… That you so well deserve.

http://brazilianliteraturefree.blogspot.com.br

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Gottfridsson - 15 december 2014 22:00

Hejsan!!   ska strax sova men har nu under de senaste timmarna fixt min nya blogg. så ja, slutet på denna blgg är ju här haha sorgligt:.)    nya bloggen heter: cajzza.blogg.se  Hoppas ni kommer fortsätta att läsa även fast jag byter portal ...

Av Kajsa Gottfridsson - 15 december 2014 18:57

Halloj!!    2015 ska bloggningen bli mer seriös, det är iallafall de tankar jag har nu. om det håller? det får vi se med tiden.  men jag hade tänkt små starta nya bloggen innan nyår, för att komma igång likosm..  Så det är det jag kommer pyss...

Av Kajsa Gottfridsson - 6 december 2014 20:43


Hejsan:) Kommit hem från en jätte trevlig eftermiddag med släkten. Lunchen bestod av kinamat och det var hur gott som helst! Efter lunchen gick vi allihopa till min farmor och där fikade vi och ja, hade allmänt trevligt. Senare när vi kommit h...

Av Kajsa Gottfridsson - 6 december 2014 12:46

Godmorgon! Eller ja morgonen är ju över för min del iallafall. Hunnit fixat stallet, tagit en hyfsad lång barbacka tur på Joppe, duschat och nu ligger jag i sängen och håller koll på allt som händer på sociala medier. Ska strax fira iordning mi...

Av Kajsa Gottfridsson - 5 december 2014 22:24


Halloj! Ridit Joppe 2 dagar i rad utan att han visar några problem med fötterna! Har dock bara skrittat men ändå. Han har även varit hur mysig som helst de senaste dagarna! Så har tagit mig tid åt honom, borsta proppa i honom morötter osv:) Har...

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards