kajsasliv99

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 3 mars 2013 09:02

Hejsan!!!

Ligger i sängen för vaknade nyss och orkar inte gå upp;)
Tänkte att jag skulle berätta om min helg lite.. Jo igår var jag i stallet med Ida Sara och Alwa vi hjälpte till med dom små lite sen gick vi ner till ridhuset flr dom skulle rida dom hade hopplektion och blev jätte avundsjuk flr vill med;) men efter det fick vi leda en gång på dom stora ponnisarna:) för det behövdes ledare ;)
Aa sen gick vi ner till stallet och åt tårta:D jo o tävlingen som skulle va i dag blev inställd för vi har inte fått reda på på nått om den typ:( så den blir på påsklovet istället :)
Sen anmälde vi oss till vårruset eller tror det hete så de ä att man ska springa typ 5 kilometer eller nått :)
Men idag då? Jo idag ska jag bara slappa om jag inte typ är med nån senare:)
Men det var allt om min helg så vi höres ;)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards