kajsasliv99

Alla inlägg under februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 16 februari 2013 08:14

Hejsan !!!!

Vakna flr drygt en timme sen och är seriöst dyng trött://
Men aja ska till stallet runt 10 eller nått:)
Men just nu messar jag med några och lyssnar på musik !!:)

Men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 februari 2013 21:29

Hejsan!!!

Smsar med Sam och mirre just nu och aa musik;)
Äntligen lov :D nu på lovet ska jag till boda Borg och stallet var med kompisar och bara chila liksom;)
Idag har det inte direkt hänt nått speciellt så har inte så mycke att skriva om men aja ska fortsätta smsa med dom nu så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 13 februari 2013 20:16

Hejsan !!!

Är dyng trött just nu så ä typ lite hängig://
Men idag sp har jag typ varit i skolan? Och sen ridit :)
Red coimbra och det gick sådär hon var ganska seg men aja;)
I morron är det allahjärtansdag :D ?
Inget speciellt men aja eller jo min bästis fyller år :)
Men aja ska plugga snart men ska bara kika klart med folk

Vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 februari 2013 19:06

Hejsan blir kort inlägg för de ä måndag och jag ä sjuukt trött-.-
Men idag har jag haft skola? Och sen när ja kom hem så har ja gjort läxa och haft sociala vänner:)
Men aja ska dra så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 10 februari 2013 17:25

Hejsan kom nyss hem från Örebro och detta är vad jag köpte!!:)


Blev inte så mycke för vi hade ganska bråttom men aja;)
Ska kolla på ponnyakuten nu då vi höres

Av Kajsa Gottfridsson - 10 februari 2013 10:19

Hejsan!!!

På g till Örebro Marieberg just nu ;)
Ska köpa typ en jacka som jag viljat haft skit länge nu :D
Har inte med mig så mycke pengar typ bara 600 eller så ... ://
Men sen efter marieberg ska vi till min kusin för han fyller år och så ska vi äta där men aja kikar med några och lyssnar på musik men bloggar mer sen vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 10 februari 2013 10:18

Hejsan!!!

På g till Örebro Marieberg just nu ;)
Ska köpa typ en jacka som jag viljat haft skit länge nu :D
Har inte med mig så mycke pengar typ bara 600 eller så ... ://
Men sen efter marieberg ska vi till min kusin för han fyller år och så ska vi äta där men aja kikar med några och lyssnar på musik men bloggar mer sen vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 9 februari 2013 20:14

Hejsan!!!

Sitter och kollar på melodifestivalen just nu :D
Gud jag dör han Anton är så sjukt snygg:*
Ska rösta typ 1000 gånger han måste bara gå vidare :o
Men aa bara så alla vet att han är dyng snygg men vi höres:*

Ovido - Quiz & Flashcards