kajsasliv99

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 17 februari 2013 19:31

Hejsan!!!

Kom hem från mirre för en stund sen och kommer ha träningsvärk i magen för jävlar va vi skrattade haha;)
Vi va på valla och typ gick på promenad i 3 timmar ..-.-
Men aa ska träna lite och sen typ tv eller nått och imorron ska jag kanske till Kumla med mirre för vi ska kolla hur det ä på campingen som vi ska till i sommar:D och efter det ska vi till badhuset :)
Men aa det var allt jag hade och säga sp vi höre;)

Av Kajsa Gottfridsson - 17 februari 2013 09:29

Hejsan!!!

Vaknade halv 7 idag :(
Kunde inte somna om heller så jag har typ väntat på att alla människor ska vakna ;)
Men idag ska jag va med mirre ..
Seriöst vet inte vad jag ska skriva längre ?
Men aa det var allt jag ville säga..?
Vi höres;)

Ovido - Quiz & Flashcards