kajsasliv99

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 4 februari 2013 21:18

Hejsan!!

Idag har det varit en jobbig dag-.- haha ne men ä så sjukt trött bara så aa men iallafall idag hade vi idrott och vi körde typ nån zumba dans sak? Haha och på lunchen drog vi och käka pizza :D
Och när jag kom hem så städade lite och typ aa tv och kollade William ;)och messa med folk haha kul liv osv ..;) men typ det jag gjort idag så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 februari 2013 07:40

Hejsan !!:)

På väg till skolan nu och idag har vi faktiskt ganska bra lektioner:)
Först svenska , idrott , slöjd , lunch och typ matte o so tror jag ;)
Så aa blir nog en bra dag känner jag haha:)
Men efter skolan då? Jo då ska jag plugga som en galning för har ju svenska matte och so denna vecka så Jao?:(
Men är frame nu ( vid skolan asså) så vi höres;)

Skapa flashcards