kajsasliv99

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 3 februari 2013 17:45

Hejsan

Idag här jag typ varit med Emelie och så vi har typ varit ute med hunden fotat lite och pratat.:)
Imorron ä det skola :((
Vi har svensks första timmen och sen idrott och sen slöjd så dagen går ganska fort ://)
Men aja nu ska jag kolla på ponnyakuten och ur ett tonårsliv :D
Så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 3 februari 2013 07:43

Hejsan !!

Vaknade nyss men blev så glad för jag har fått 17 nya bloggläsare på 1 dag :o :)

Så taaack !!! Men idag iallafall ska jag va med Emelie och vi ska nog gå upp i skogen och fota;))
Så aa..?!
Melodifestivalen va ju inte direkt bra fast det fanns typ 2 bra låtar men aja nu ska jag äta frukost sen tv och ut med hunden tror jag så vi höres;)

Ovido - Quiz & Flashcards