kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 11 januari 2013 19:03

Hej hej kom nyss hem från stan med Emelie :) köpte nagglack och 2 tröjor;) men just nu dampar mirre på kik ;)

Men aa vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 januari 2013 07:40

Hej hej påvägg till skolan nu :/
Hoppas det blir som igår ;)
Hehe nerrå men ..
Efter bilden sista timmen ska jag och Emelie till stan och typ aa handla lite om vi hittar nått såklart ;))
Men aa det jag ville säga så

Vi höres ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 11 januari 2013 07:39

Hej hej påvägg till skolan nu :/
Hoppas det blir som igår ;)
Hehe nerrå men ..
Efter bilden sista timmen ska jag och Emelie till stan och typ aa handla lite om vi hittar nått såklart ;))
Men aa det jag ville säga så

Vi höres ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 10 januari 2013 15:19

Hej hej är på skit bra humör :D
Älska dagen liksom skolan var väll som den brukar fast lite bättre kan man ju säga hehe;))
Men nu blir det hem och plugga spanska kemi fysik svenska biologi och engelskan ;) haha mycke läxa Jao:( men aja bara räkna ner till sommarlovet ;)
Men vi höres

Av Kajsa Gottfridsson - 10 januari 2013 07:37

Hej hej på väg till skolan nu ://
Glömde spanskan hemma hade lite stress imorse kan man ju säga;) men men ... Idrott och kemi idag :)) längtar ;) men aha vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 9 januari 2013 21:05

Hej hej sitter vid tv just nu :)
Har varit duktig och gjort både fysiken och engelskan idag så imorron kör jag spanskan som jag skulle ha gjort i går haha;)
Men aja letar efter sociala vänner? Så kika mig : kajsa774 snälla det skulle göra min kväll ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 9 januari 2013 07:36

Hej hej på väg till skolan nurra:/
Vart inte så mycke spanska plugg i går haha orkade inte;)
Får ta det idag istället:(
Tråkiga lektioner i dag spanska en timme nu på morgonen :(
Men aja vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 januari 2013 15:16

Hej hej på väg hem nurra:)
Sämsta första dan i skolan dock:(
Längtar inte direkt till i morgon kan man ju säga men men? :(
Nu blir det hem ut med hundarna en sväng och sen LÄXOR :,(
Asså orkar inte men tar bara spanskan idag så blir det engelska på torsdag :)

Men vi höres :)

Ovido - Quiz & Flashcards