kajsasliv99

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 23 januari 2013 14:20

Hej hej på väg hem från skölan nu;)
Vi hade spanska första timmen och det var typ hemskt vi gjorde seriöst ingenting ..:( sen skulle det vara idrottsråd som jag och Emelie är med i men vi satt och väntade på att alla andra skulle komma i minst en halv timme och sen sp fick vi reda på att det hade varit igår så vi skyndade oss till tekniken och så efter det var det matte och vi hade vikarie så ingen vågade säga något hehe? ;)
Sen var det typ lunch i 70 min tror jag så men iallafall provet på so gick ju sådär blir nog godkänd iallafall och på svenskaprovet fick jag 82 av 89 är riktigt nöjda faktiskt men nu är jag snart hemma så nu blir det biologi för det är prov imorron och sen kemi :D
Älskar kemi seriöst det är jätte kul;)
Men aja vi höres;)


Hahaha bild från när Emelie och jag var hos skolsköterskan ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 23 januari 2013 14:20

Hej hej på väg hem från skölan nu;)
Vi hade spanska första timmen och det var typ hemskt vi gjorde seriöst ingenting ..:( sen skulle det vara idrottsråd som jag och Emelie är med i men vi satt och väntade på att alla andra skulle komma i minst en halv timme och sen sp fick vi reda på att det hade varit igår så vi skyndade oss till tekniken och så efter det var det matte och vi hade vikarie så ingen vågade säga något hehe? ;)
Sen var det typ lunch i 70 min tror jag så men iallafall provet på so gick ju sådär blir nog godkänd iallafall och på svenskaprovet fick jag 82 av 89 är riktigt nöjda faktiskt men nu är jag snart hemma så nu blir det biologi för det är prov imorron och sen kemi :D
Älskar kemi seriöst det är jätte kul;)
Men aja vi höres;)


Hahaha bild från när Emelie och jag var hos skolsköterskan ;))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards