kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 31 januari 2013 18:28

Hejsan:))

Idag så typ har vi haft inställd spanska ;))))

Och vi typ drog up t pekås och på idrotten var jag inte med för att jag ä så förkyld men men.
Nu kikar jag med folk och kollar tv så vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 30 januari 2013 19:15

Aa hej i gen? Haha det blev fel bild på förra inlägget så nu kommer dom rätta bilderna
HAHAHAHA ...
Vi höres ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 30 januari 2013 19:12

Hejsan !!

Har typ varit skit förskyld i dag ont i halsen och så mår skit :((
Men i dag i skolan hade vi vikarie på spanskan och Emelie och jag gick till skolsköterskan och frågade om typ nått som bedövar halsen lite!
Sen så var vi haft teknik matte och so med , vi hade dyng lång rast med :D jo vi fick veta hur det gick på fysik proven med : fick E = godkänd
Fast fick ju dock en liten komplettering på atomens uppbyggnad men aja.
Just nu lyssnar jag på musssik!!!(zara Larsson ) hon ä gryyym :D
Försöker träna lite engelska med för vi har prov i morron och känner att jag kommer faila helt men ska träna på det och kemin :)

Så vi höres ;))

Av Kajsa Gottfridsson - 29 januari 2013 20:04

Hejsan ;) sitter och "pluggar " till engelskan just nu och det går ju si sådär ;)
Men aa imorron är det träning för har bytt så rider varje onsdag istället för lördag :))
Men ä ju där asså i stallet och hjälper till och så ändå på lördagar:D


Men vi höres ;)

(Hade inte något att om jag ska vara ärlig ;). )

Av Kajsa Gottfridsson - 29 januari 2013 16:23

Hej hej ä så sjukt besviken för skalen som borde ha kommit idag blev fel skickade så dom kommer om typ 3 veckor ;((
Och Frida tidningen är försenad men aa sånt ä livet?
Men nu kommer min faster så ska fila och sånt så vi höres://

Av Kajsa Gottfridsson - 29 januari 2013 15:20

Tjenare ;) på väg hem från skolan just nu och dagen har väll varit så där:/
Men men nu ä jag jätte spänd på om mina skal som jag beställde har kommit:D
Men det får jag veta snart haha bloggar mera sen så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 29 januari 2013 09:37

Hej hej sitter vid fritidsgården nu med Emelie och Jennifer. Vi har inställd spanska:D så aa synd att det inte var längre lektion://
Mina ska kommer nog
idag :)
Länktar och Frida kommer med men nu ska jag va lite sociala med dom så vi höres :D

Av Kajsa Gottfridsson - 28 januari 2013 18:25

Hejsan ://
Är typ dyng trött och har varit det sedan idrotttn förrut men får bli ett kort inlägg.
På idrotten gjorde vi zumba det var typ hemskt..:(
Och aa skypade med Emelie förut och dö gjorde vi typ läxa och så men aa ska fortsätta med läxan för vi har prov på torsdag så vi höres... :p

Skapa flashcards